Finalistas del Premio Emprendedores XXI de La Caixa

Ser finalistes dels Premis Emprenedors XXI suposa per a HiSun – Health Innovation Sun “una gran satisfacció després de l’esforç realitzat durant els darrers anys, especialment tractant-se d’uns guardons de tant de prestigi. Rebre el premi significaria un impuls al projecte”, explica el CEO de HiSun, Pedro Martínez. Fins ara, l’empresa ha rebut reconeixements com ara el de Ferran Adrià en el programa de Fundació Telefónica i el títol d’invenció (patent) atorgat per la Oficina Espanyola de Patents i Marques. “Trobam que som molts el que emprenen però pocs els que rebem reconeixement i ajuda”, diu Martínez respecte de l’ecosistema d’emprenedoria a Balears.

HiSun, a banda de ser la marca de l’empresa, s’ha convertit en un nou concepte dins allò que s’anomena E-Health. Amb la col·laboració de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) i la creació dels HiSun Point, l’empresa pretén acostar a la població conceptes de prevenció i conscienciació i l’assessorament previ en tot allò que fa referència a l’exposició solar i els seus efectes positius i negatius. L’estructura modular i avantguardista del HiSun Point els permet instal·lar els seus dispositius a gairebé qualsevol lloc: passejos marítims, places, pistes d’esquí i piscines, ja siguin d’hotels de grans cadenes o públics.

“Aprofitam el software creat per nosaltres mateixos i intentam integrar-hi la darrera tecnologia, perquè l’impacte social no va en contra de la rendibilitat empresarial”, argumenta Martínez. L’empresa valora molt el suport de l’AECC, formada per milers de socis i malalts, “perquè implica un reconeixement personal i moral; i per això volem continuar junts en el camí de la conscienciació i la prevenció”, afegeix el gerent de HiSun. Pel que fa al model de negoci, indica que esperen un creixement exponencial amb una línia de producció estable i la necessitat mundial (segons tots els informes de càncer de pell), que continuarà sent molt elevada en el futur. HiSun ofereix dues línies de productes per als ciutadans i turistes que visiten les Balears: la línia HiSun Touch, amb terminals de vending digitals que detecten el fototipus de pell de l’usuari i emeten un informe personalitzat, i la línia Health Point, que consisteix en punts d’informació sanitària per a la protecció de la pell i el sol.

Noticia original

Compartir